wtorek, 3 grudnia 2013

Kolejny głupi komentarz !

Kolejny raz zwracam się do KOCHANEGO ANONIMKA !!!
"kiedy następna część wszyscy czekają już miesiąc bez przesady ;;;;///"

Nikt ci nie karze czekać, a skoro już miesiąc nic nie dodaję to mam do tego powody z których kolejny raz nie będę się tłumaczyć !!!
A do tych NORMALNYCH i ROZUMIEJĄCYCH PEWNE SPRAWY dodam coś niedługo teraz nie ma mnie w ogóle w domu bo musiałam się przeprowadzić i do tego jestem chora i nie mam ochoty na pisanie opowiadań i imaginów !! Źle się czuje i nie mam do tego głowy !!
Mam nadzieję, że zrozumiecie !!/ Lexii xx.

7 komentarzy:

  1. Jasne kochana, szybkiego powrotu do zdrówka życzymy. Trzymaj się cieplutko buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię bardzo dobrze rozumiem wracaj do zdrowia <3 kochamy Cię skarbie !<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej Misiu! Cierpliwe czekamy nie przejmuj się ja cie rozumiem :* życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ja zrozumiałam i szybciutko zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że cb rozumiem życzę szybkiego powrotu do zdrowiw :*-@natalia17k

    OdpowiedzUsuń