niedziela, 22 grudnia 2013

BOŻE NARODZENIE !


ŚWIĘTA !! ŚWIĘTA !! ŚWIĘTA !!
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałaby Wam złożyć życzenia!
Nie lubię ich składać więc krótko:

Wszystkiego co najlepsze moje Misiaczki !
Zdrowia, szczęścia i czego sobie życzycie !
Kocham was za każdy komentarz pozytywny i negatywny, za każde wyświetlenie, za każdą chwilę jaką poświęciliście na blogu. Dziękuję Wam za wszystko !! 
KOCHAM WAS PAMIĘTAJCIE O TYM !!
Mimo, że jesteśmy daleko od siebie, nie wiemy o sobie za wiele, ale.
Jesteśmy Directioners ! Jesteśmy siostrami !
xoxoxo /Lexii xx. 


5 komentarzy:

  1. Awww..... dzięki siostra.
    A ja dodam jeszcze szczęśliwego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A no i ja wiem że święta i inne takie ale kiedy dodasz nexta? w tym roku czy już w następnym xD ??? Bo wiesz, ja należę do tych kulturalnych i niecierpliwych, dlatego ja się pytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! <3 Kocham twojego bloga i opowiadanie więc pomyślałam, że nominuję Cię do Liebster Award!!! :D Więcej informacji na moim blogu http://shadow-dark-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! :3 Nominuje Cię do Liebster Award! Więcejj info u mnie na blogu! --> http://mojezycienabierasensu.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kiedy dodasz nastepna czesc? ;-)

    OdpowiedzUsuń